onsdag 26 oktober 2011

Just nu!

Jobbar sent idag, men beger mig sedan direkt från jobbet in till Warner HQ för intervju med Skinny och Andreas i Deathstars. Ska bli kul att höra vad de har för sig och hur de ser på den stundande turnén med übertyskarna Rammstein.
På måndag bli det troligtvis en telefonintervju med Armand i spanska ´77. Ett oerhört kul band som lånar friskt från AC/DC, men ändå får ihop egna och dessutom enormt svängiga låtar. Jag säger det igen; Kolla upp nya plattan "High decibels"!
I helgen siktar jag på att skriva ut mitt snack med Tony Speakman i Hell och kanske blir det ny intervju med Machine Head när de gästar huvudstaden nästa vecka.
Glöm inte utlottningen av Kee Marcellos självbiografi! Intresset för boken visade sig vara stort. Lottningen kommer jag låta dottern utföra på måndag och då utses den lycklige mottagaren.

Hail Satan/Niclas

Inga kommentarer: